sobota 20. června 2015

Recenze


Changing Forever - Lisa De Jong



Autor: Lisa DeJong
Série: Rain
Díl: 2
Vydání: 6/2014



Fan překlad


 

 Anotace:

Vždycky jsem nechala minulost, aby rozhodovala o mé budoucnosti a nechala ji namalovat obrázek toho, čím nechci být. Kde nechci skončit.
 
Drake Chambers je tak arogantní, jako jsem já tvrdohlavá. Je vysokoškolský rozehrávač a národní hvězda. Myslela jsem si, že je to jen další z těch kluků…od kterého by se měla každá holka držet dál, ale na svých ramenou nenese jen svůj tým.
 
Odhaluje pocity a důvěru, které v sobě tak dlouho dusil.
 
Myslela jsem si, že to máme vše vyřešit. Že jsme dva lidé, kteří konečně našli své šťastně a na věky, ale minulost se vždycky nějak vkrade do přítomnosti.

Jedním rozhodnutím se všechno změní…navždy.




 


Moje hodnocení



Drake i Emery zažili oba ve svém dětství tragickou událost, která je velmi ovlivnila a s kterou se nedokázali správně vyrovnat.

Drake se rozhodl obětovat svůj život pro rodinu a sen svého otce. Pod veškerou tíhou ze zodpovědnosti si neuměl užít své chvíle štěstí. Proto se také se začátkem svého vztahu k Emery velmi pral a neuměl si s tím poradit. Potřeboval trošku otevřít oči, protože se po většinu času choval jako blbec a ani si to neuvědomoval.

Emery zasvětila svůj život jedinému cíli a to získat stipendium, vystudovat vysokou školu a mít diplom. Až díky Drakovi si uvědomila, že mezi vším studováním jí skutečný život utíká mezi prsty. Za jejich vztah se rozhodla od začátku bojovat, ale někdy to prostě nestačí.

 
*****
 


 Bohužel po většinu knížky jsem se nudila, postavy mě nedokázaly pořádně zaujmout a získat si moje sympatie. I popisovaný vztah počáteční nevraživosti mi přišel dost přehnaný a nějak jsem nepochopila, z čeho měl vůbec vzniknout.
 
Drake byl popisovaný jako něco mezi hodným klukem a sexy zadákem fotbalového mužstva, na kterého se lepí holky, a který se nehodlá na žádnou z nich vázat. Pro mě to byla prostě špatná kombinace, mírně protichůdná a v konečném důsledku mi přišel takový nijaký, nevýrazný.
 
Emery mi přišla ke všem ostatním mírně nepřátelská. Jediné, za co bych jí přičetla bod k dobru bylo, že se sebou nenechala příliš zametat a i přes vzájemnou přitažlivost věděla, že chce více, než jen vztah založený na sexu.
 
K určitému zajímavému zvratu došlo až v poslední třetině knížky, ale autorka z toho nedokázala příliš vytěžit. Vše bylo neuvěřitelně rychle odpuštěno a vyřešeno.
 
Po úžasném prvním díle bylo tohle prostě zklamání.
 
Hodnocení: 3,5 *
Hodnocení obálky: 4*
 


Žádné komentáře:

Okomentovat