sobota 10. října 2015

Archerův hlas





Autor: Mia Sheridan
Série: Znamení lásky - samostatný příběh



Anotace:

Když Bree Prescottová dorazí do ospalého městečka Pelion ve státě Maine, doufá, že zde konečně nalezne mír, po kterém tolik touží. Zde se setká s Archerem Halem, mužem, který skrývá temná tajemství. Mužem, kterého ostatní nevidí.

 Archerův hlas je příběh o ženě mučené vzpomínkami na jednu strašnou noc, a muži, jehož láska je klíčem k její svobodě. Je to příběh o mlčenlivém muži, který žije s trýznivou ránou, jež je důsledkem dávné děsivé události, a ženě, která mu pomáhá najít jeho hlas. Je to příběh o utrpení, o osudu a především o mocné síle lásky.




Moje hodnocení:



Po tragické události se Bree trošku impulzivně rozhodne žít chvilku v poklidném městečku Pelio, kde byla její rodina naposledy opravdu šťastná, a doufám, že tu nalezne velmi potřebný klid a mír, po kterém zoufale touží. Pomalu se zabydluje, spřátelí se s místními, najde si práci a každý den bojuje se svými záchvaty úzkosti. Nesmírně jsem obdivovala její sílu žít dál, jak se s tou tragédií vyrovnávala.


*****

Bree je skvělá hrdinka, sympatická, přátelská, silná a rozumně uvažující. Díky těmto vlastnostem jí musí vzít chtě nechtě na vědomí i Archer, tajemný, mlčenlivý muž, o kterém skoro nikdo nic neví. Tím se pro oba otevírá nová, tak moc potřebná kapitola života. Jenže stačí pouze čistá láska, aby překonali všechny tragické události, velké životní rozdíly a jejich utrpení? Pevně jsem celou dobu čtení doufala, že kniha nebude mít tragický, hořkosladký konec.


Archer, ach Archer. Jeho postavu musí každá milovat, každé srdce pro něj musí truchlit. Tento hrdina je tak rozdílný od mnoha ostatních. Když jsem brala knížku do ruky, neměla jsem vůbec tušení, jakým směrem se bude jeho příběh rozvíjet. Bylo to tak jiné oproti jiným sexy, sebevědomým bad boyům. Archer byl sladký, ohleduplný, krásný uvnitř i zvenčí a hlavně tak moc zmučený. Bree to vše dokázala objevit. Někdy mi připomínal to 7-leté dítě, jakým byl, když se mu jednoho dne zhroutil celý svět, byl tak moc nevinný.

Při čtení jsem prožívala spoustu pocitů najednou: smutek, zoufalství, naději a při tom všem jsem se usmívala. Je to knížka o tom, jak přežít a začít znova naplno žít, a to vše s pomocí čisté, nesobecké lásky. Krásný, dojemný příběh.



Hodnocení: 5*
Hodnocení obálky: 5*

2 komentáře:

  1. Tak toto môj typ na víťaza " najemócnejšia kniha " za posledný polrok. Perfektne spracovaný námet - nič všedné. Začala som čítať večer, pokračovala som celú noc, ráno som musela zavolať do práce, že do beriem dovolenku a pokračovala som v čítaní až do konca.

    OdpovědětVymazat
  2. Máš pravdu, hodně nevšední, emoční námět. Tuším, že jsem taky četla dlouho do ranních hodin. K ní se ráda vrátím.

    OdpovědětVymazat