neděle 13. září 2015

Friend - Zoned





Autor: Belle Aurora
Série: Friend - Zoned
Díl: 1

Fan překlad


Anotace:

 
Nikolai Leokov si nikdy nemyslel, že sa zamiluje do jediného dievčaťa, s ktorým sa kedy spriatelil.

Valentina Tomic má po obrovskej zrade problémy viazať sa.

Keď sa Tina rozhodne zlepšiť zádumčivému Nikovi jeho deň, ani jej len nenapadne, že by mohla skončiť v kamarátskom vzťahu s týmto tvrdým mužom.

Nik nikdy nepoznal ženu, ktorá by k nemu bola taká láskavá bez toho, aby očakávala niečo na oplátku.

Nik a Tina vás srdečne pozývajú čítanie Friend-Zoned. Príbehu o priateľstve, humore a láske.  



Moje hodnocení


Nik je majitel úspěšného klubu "White Rabit", je krásný, sexy, bohatý a bez závazků. Žije prací a na lásku rozhodně nemá čas, a vlastně ani chuť. Přesto je milující ke své rodině a loajální ke svým přátelům. Do té doby, než do jeho života vtrhla Tina, si myslel, že mu to stačí. Jak se asi dokáže takový muž vypořádat s návrhem na kamarádství od jedné malé, sladké a praštěné holky?

Tina je neuvěřitelná postava (a to myslím v dobrém). Je to takový malý pozitivní hurikán, co ochromí každého. Nikdo jí nedokáže odolat a svou povahou si získá srdce každého, včetně těch "hrozivě sexy" vypadajících mužů z podniku naproti jejímu butiku. Je přátelská, laskavá a vše vidí z té lepší stránky. Snaží se užívat si každý den, protože... jinak by se asi zbláznila. Čím si musela Tina v minulosti projít bylo hrozné, bolestivé a opravdu  moc jsem jí obdivovala, jak se s tím vypořádala. Samozřejmě jí hodně pomáhá její optimistická povaha. Díky předchozím zkušenostem se lásce a dalšímu zlomenému srdci vyhýbá, ale získat si nového kamaráda - to je jiná.


***** 
 
 
Od začátku to vypadalo na naprosto bezstarostnou, vtipnou a jednoduchou knížku s dopředu jasným scénářem. No, tak to rozhodně není. Zažila jsem pár překvapení a vlastně knížka nebyla vůbec taková, jaká jsem čekala, že bude  - a to bylo jedině dobře. Knížka je v jednu chvíli vtipná a praštěná a za okamžik moc smutná a dojemná díky vzpomínkám Tiny. Emoce se střídají jak na  horské dráze. S přechodem do druhé půlky se pak knížka stává poměrně dramatickou, to jsem původně vůbec nečekala, možná bych nějakou tu scénu ubrala, ale jo, mě se to líbilo. Děj má spád, čtenářky se nenudí a čtení příjemně ubíhá. A autorka má zřejmě slabost pro gangstery :-)
 
Bylo trošku neuvěřitelné, jak se všechny postavy chovaly, ale proč ne, když to splnilo svůj úče. Bylo to milé, zábavné, romantické čtení a tak moc sladké.
 
Rozhodně jsem milovala, že je příběh psaný z obou pohledů. A osobní poznámky v duchu obou hrdinů - bože, ty mě opravdu bavily. A samozřejmě postupné přecházení jejich vztahu nejdříve k přátelství a pak k lásce bylo přirozené, uvěřitelné a tak romantické.
 
 
*****
 

 
Pokud hledáte nenáročnou oddychovku, při které přijdete na jiné myšlenky a pobavíte se - tak vřele doporučuji Friend - Zoned. Konec byl krásný dojemný a přesně takový, v jaký jsem doufala. Moc ráda bych si přečetla i další díly a jsem zvědavá, čím nás v nich autorka překvapí.
 
 
 
 
přečteno v září 2015
 
 
Hodnocení: 4,5*
Hodnocení obálky: 5*

Žádné komentáře:

Okomentovat