neděle 17. ledna 2016

Nej, nej, nej...



V ROCE 2015
 
 
Seznam přečtených knížek jsem už dohromady dala, ještě chybí vyzdvihnout, které byly ty nej... a to nejen v tom dobrém slova smyslu. Knížky nejsou v kategorii nijak řazeny, seznam je pouze informativní.


 
 
Nejlepší knížky roku:

 
 
 
 
 
     Černé lži - do čtení jsem šla s celkem jasnou představou, jaká knížka bude a o co přibližně půjde. Hned prolog mi mírně vyrazil dech. A musím přiznat, že jak jsem se blížila ke konci čtení, postupně jsem přehodnocovala vše, co jsem si doposud myslela. Autorka dokázala vytěžit z příběhu co nejvíce, aby nezapadl v záplavě dalších erotických romancí. Velmi čtivá, nedoložitelná knížka.
 
     Králové bourbonu - na knížku jsem narazila celkem náhodou než měla vycházet a velmi povedená obálka a známá autorka mě hned zlákaly k nákupu. A rozhodně jsem nelitovala. Úžasná rodinná sága, kterou jsem přečetla jedním dechem a nemůžu se dočkat druhého dílu.
 
    Deset malých nadechnutí - vypíchla jsem pouze jednoho zástupce z celé skvělé série. Ta se řadí mezi nejlepší, které jsem kdy četla a opravdu to platí pro všechny díly. Vřele doporučuji - romantické, vtipné, smutné, sexy...
 
     Vášnivý sprosťák - autorky mám velmi ráda a tento díl se opravdu povedl. Navodí tu správnou "pikantní" atmosféru.
 
     Arsen - ano, ano, už po přečtení anotace jsem čekala velkou citovou jízdu. Příběh, který budete s postavami prožívat.
 
     Wild Reckless - ke knížce mě zlákala obálka a příslib pěkné young/new adultky. A dostala jsem mnohem,mnohem víc. Neuvěřitelně mi čtení sedlo, úžasně jsem si knížku užila, nádhera. Nevím proč, ale velmi mi připomínala Moře klidu, která na mě také tak zapůsobila.
 
 
     Ruthless people - tak tohle byla velká zábava. Úžasné, sexy, vtipné ... mafiánská romantická gangsterka. Málokdy zbožňuji oba hrdiny, ale tahle autorka to prostě umí.
 
     Sweet Rome - moje velká láska, co víc dodat. Pokud se ptáte na mé nejoblíbenější mužské postavy, pak tam rozhodně patří Rome, naprosto ho zbožňuji ♥.
 
     More than this - smutný, velmi smutný a romantický příběh o síle lásky, která pomůže překonat vše zlé.
 
     To Professor, with love - tady bych mohla zároveň jmenovat i další díl ze série Be My Hero, obě knížky jsou ti  nejlepší zástupci z prvních čtyř dílů, které jsem v tomto roce četla. Perfektní romatická new adultka.
 
 
 
 
Nejhorší knížky roku:
 
 
 
     Fear me - no tady autorka prostě není normální nebo si jinak nedovedu představit, jak někdo mohl takovou slátaninu vymyslet a napsat. Dokonce to snad tou šíleností předčilo i sérii Slater Brothers od L.A. Casey. Zřejmě jsem masochista, ale chystám se dočíst i druhý díl.
 
     Kane - máme tady další díl z příšerné série Slater Brothers. Ani nevím, proč to stále čtu. Nad vulgárností dívčích postav jsem zjednodušeně znechucená. To bych snad i raději odpustila ty na hlavu padlé zápletky.
 
 
 
 
Největší překvapení:
 
 

     Wild Reckless -  je pár knížek, které ihned po dočtení, mám chuť si znova přečíst a vychutnat ještě jednou. A taková je pro mě tato.
 
 
 
Největší zklamání:
 
 
 
 
     Topím se v tobě - těšila jsem se a byla zklamaná. Pro mě je to míchanina všeho, co se mohlo stát a kdy jsem četla už mnohokrát jinde. Nevyhovoval mi styl psaní, vyprávění, musela jsem se nutit, abych knížku dočetla.
 
     Já a pan Darcy -  i přes masivní reklamu a veselé, lákající obálky musím přiznat, že tahle autorka není pro mě. Zkusila jsem od ní dvě nebo tři knížky a opravdu ne.
 
     Bouřlivák - nevím, jestli knížku zahrnout sem nebo až do příštího roku, ale vzhledem k tomu, že asi 2/3 jsem přečetla v prosinci, tak ji tu nechám. Tak nějak jsem zapomněla, že jí mám rozečtenou, což se mi stalo asi poprvé. Knížka rozhodně není vůbec špatná, ale já od ní asi čekala mnohem více. Myslím, že mě už ničím, co se stane, nemůže překvapit. Je mi moc líto, že si jí nedokážu užít tak, jak slibuje nádherná obálka a anotace.
 
 
 
Nejdrsnější knížky:
 

 
 
- knížky, které jsem musela vydýchávat. Při čtení mi bylo opravdu nevolno, měla jsem husí kůži. Nechutné, drsné a nepředstavitelné, přesto by to mohlo být reálné.
 
 
     Captive in the dark - šílená představa, že se to stane vám, být unesená. Zamilovat se do svého mučitele a věznitele. A s příslibem budoucnosti ještě horší než je nyní. Svým způsobem jsem hlavní hrdince dovedla porozumět. V každém ohledu byla neuvěřitelně silná a odolná přežít. Hl. mužská postava ve mě vyvolávala spoustu rozepří, i přes jeho velmi smutné dětství a tragické dospívání, byla pouze jeho volba čím se dobrovolně stal -  pravým monstrem. Snad jsem se ani nesnažila v něm to pohřbené dobro najít a omlouvat ho. Stále sbírám odvahu začít číst druhý díl. Nic to ale neubírá tomu, že jsem musela hodnotit 5*.
 
     Raze - to bylo jedním slovem - hnusné. Plně to odpovídá mým dojmům z obálky knížky. Prostředí tak moc reálně popsané, ta hrůza, bezmoc a zoufalství. Autorku mám ráda, píše dobře, i proto zde vše tak moc prožijete. Milostná dějová linka byla u mne až na druhém místě, ta mne tolik neohromila a upřímně hl. hrdinka mi přišla pitomá, nechápala jsem ji. Ani nevím, jak knížku hodnotit. Díky vykreslenému prostředí a životu v ruské mafii si zaslouží vysoké hodnocení, ale zároveň to díky tomu bylo tak hnusné, že vlastně ani nevím, zda jsem ráda, že jsem to četla a určitě nemůžu říct, že jsem si čtení užívala.
 
 
 
 
 

7 komentářů:

  1. Díky za další inspiraci co si přečíst až mi dojdou knihy :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja a pan Darcy me taky zklamalo. Po vsi te reklame jsem cekala nejakou pecku.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím souhlasím. Od knížky jsem čekala něco úplně jiného než jsem nakonec dostala.

      Vymazat
  3. Na 100% souhlasím s Fear Me. Přečetla jsem oba díly ze série a větší slátaninu jsem snad nečetla. Další díly jsem už vzdala a když jsem na Goodreads viděla, že autorka chystá o Keiranovi a Lake další knihu, tak jsem si ťukala na čelo.

    K sérii Slater Brothers mám podobný názor, ikdyž celou sérii stále čtu (ani nevím proč). Zápletka by byla super, ale autorka to totálně vždycky zazdí tou její prvoplánovou erotikou a pubertálním škádlení dospělých lidí, které mi tedy vůbec nepřijde vtipné.

    Bouřlivák mě taky zklamal. Přeskakovala jsem odstavce, protože mě určité pasáže a dialogy vůbec nebavily. Čekala jsem od toho mnohem více, protože Trable se mi od ní moc líbilo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že má někdo podobný názor. A Trable se mi taky moc líbilo, tak jsem myslela, že Bouřlivák bude jistota. Ale když to porovnám s tématicky podobnými knížkami jako Bezhlavě nebo Rocked Under, tak z toho Bouřlivák vychází dost bídně.

      Vymazat
  4. Nevím ale mě se serie Slater Brothers líbila :) Popravdě jsem z ní byla unešená :) Bohužel stránka na které jsem četla překlad asi skončila a tak smutním že se nejspíš nedočkám Damienova přiběhu. Do Fear Me jsem se chtěla pustit ale jak to tak čtu tak nevím :D :D

    OdpovědětVymazat