pondělí 24. srpna 2015

Falling Away






Autor: Penelope Douglas
Série: Fall Away
Díl: 3


Fan překlad


Anotace:

Jaxon je kluk, kterému se měla vyhnout.

K.C. je dívka, kterou nenechá odejít...

K.C. Carterová vždy respektovala pravidla - až do letošního roku, kdy jí jedna chyba nechá mluvit o vysoké a její pečlivě uspořádaných života se postupně bortí. Teď je zaseklá ve svém malém rodném městě, na léto dokončit soud - který jí nařídil veřejně prospěšné práce - a aby toho nebylo málo, problémy bydleli hned vedle jejich dveří.

Jaxon Trent je nejhorší druh pokušení, a přesně to, co K.C. nutilo zůstat daleko od střední školy. Ale on na ni nikdy nezapomněl. Byla jediná dívka, která s ním netrávila čas a která mu řekla ne. Osud přinesl K.C. zpět do jeho života - kromě toho, co si myslel, že byl velký zvrat štěstí ukáže, že je příliš blízko k pohodlí. Vzhledem k tomu, pouto mezi nimi roste, když zjistí, že přesvědčovat K.C. dostat se ven ze stínu své matky, je těžké, ale odhaluje nejtemnější část jeho duše je téměř nemožné...


Moje hodnocení


S K.C. jsme se setkali především v prvním díle Bully (x Until You), kde nesehrála zrovna dobrou roli a asi tak jako většina jsem jí díky tomu neměla ráda. Byla Tatina nejlepší kamarádka, ale přesto se nechala využít Jaredem a těžila z toho. Bylo to sobecké a věděla, že tím Tate ublíží. Sice doufala, že to jejich přátelství ustojí - a tak nějak ano, ale měla jsem jí to za zlé.  Ve FA se mi líbí, že vývoj jejich dalšího vztahu je reálný. Stále jsou kamarádky, mají pevné základy přátelsvtí, ale... ale už to nemůže být takové jako kdysi. A nemůže za to jejich odloučení kvůli vysoké škole.

*****
 
K.C. se vrací po 2 letech zpátky do svého rodného města, aby si tu odbyla veřejně prospěšné práce, po malém incidentu, kdy se konečně zbavila svého stále nevěrného přítele. Ubytuje se v domě Tate a tím pádem vedle domu Jareda, kde nyní bydlí Jax - Jax, který se za dva roky velmi změnil, dospěl a už to není žádné dítě.

Trošku jsem se bála, jaký vztah ke K.C. budu zpočátku mít, ale hned jsem se přes to přenesla. Úplně jsem cítila, jak je K.C. smutná, nešťastná, jak se svými pocity bojuje, jak se jim brání - a naprosto jsem jí rozuměla, lehce jsem se dokázala do ní vcítit. Postupně se dozvídáme, že její život byl pouze jakási iluze, skutečnou K.C. nikdo nezná - ani skoro ona sama.

Jax byl v Until You, ale hlavně v Rival strašně tajemný. Pořád mě to nutilo přemýšlet, co se schovává za jeho chováním a jestli se tímto směrem bude také ubírat zápletka. Ve FA je to ještě umocněno tím, jak se změnilo prostředí, ve kterém žije - odkud bere peníze? Má opravdu takovou moc, jak je naznačováno? Podobné otázky si klade i K.C. A byla to vůbec náhoda, co K.C. přivedlo zpátky do rodného  města?

*****
 
Jax se snažil vytáhnout K.C. z její ulity, toužil poznat její skutečné já. Miloval pocit, jak po ní roky toužil, pomáhal jí... ale jakmile jí jednou políbil, chtěl víc, chtěl všechno.

Juliet nakonec byla velmi silná osoba, nebála se bojovat za svou lásku. Jax jí ukázal, jaká by měla být. A ona mu  na oplátku dávala vše, co potřeboval, i když o to občas v tu chvíli ani nestál. Měla pro jeho chování neuvěřitelné pochopení a trpělivost. Jejich vztah byl šíleně výbušný.

Byla tam jedna scéna ke konci, na večírku, kdy to Jax opravdu málem po*ral, nemohla jsem uvěřit tomu, co se chystal udělat. A jen jsem obdivovala Juliet, jak se zachovala. Jen mě mrzelo, že to Jax chtěl udělat, co si tím chtěl dokázat. Kdyby se tam Juliet nečekaně neobjevila, zřejmě by to dotáhl do konce, i když by toho pak litoval, ale stejně... Jo, jo - prožívala jsem to :)

*****
 

Jaxova minulost i K.C. byla dávkována postupně a já se nemohla odtrhnout od čtení. Prostě jsem něco až takového nečekala. Předchozí díly jsem četla již před nějakou dobou, a byly tam jisté náznaky, ale teď jsem byla prostě mírně v šoku, slzy v očích...

Příběh byl divoký, dojemný, sexy, žhavý... sexuální scény byly... uf, opravdu hot. Ostatně taková je celá série. Užívala jsem si každou minutu čtení.



"Bite me, hit me, scream at me, I don't care. I want to feel it. Fucking hurt me, K.C., let me see you."


"Only ever you."



Hodnocení: 5*
Hodnocení obálky: 4,5*

Žádné komentáře:

Okomentovat