středa 3. února 2016

Forever my girl



Autor: Heidi McLaughlin
Série: The Beaumont series
Díl: 1



Fan překlad


Anotace:



Nikdy jsem neměl být roková hvězda. Ve svém životě jsem měl všechno naplánované. Hrát fotbal na vysoké škole. Přejít na NFL. Vzít si svoji lásku ze střední školy a žít šťastně až do smrti.
Rozešel jsem se s ní a moje srdce bolí jako v ten den, kdy jsem jí pověděl, že odcházím. Byl jsem mladý a udělal správné rozhodnutí pro mě, ale špatné rozhodnutí pro nás. Dal jsem svojí duši do mé hudby, ale nikdy jsem nezapomněl. Na její vůni a její úsměv.
A teď se vracím zpět.
Po deseti letech.
Doufám, že se jí omluvím za tu bolest po takové dlouhé době.
Pořád chci, aby byla moje děvče, navždy.
 

 
 
 
Moje hodnocení

 

Liam je dnes známá, úspěšná rocková hvězda. Splnil se mu jeho sen, přesto není úplně šťastný a spokojený. Miluje pódium, ale mimo něj je uzavřený, osamělý a lituje, že opustil svou jedinou dívku a lásku svého života. Všechny tyto pocity a vzpomínky vkládá alespoň do svých písní. Všechny jsou o ní.

Celý svůj život nechal za sebou. Pro většinu středoškoláků byl jeho život jako sen. Byl úspěšným kapitánem fotbalového mužstva, s předem jistou fotbalovou kariérou, našel dívku svých snů a měl  zajištěnou budoucnost díky svěřeneckému fondu svých rodičů, byl přijatý na prestižní univerzitu... Přesto se cítil nešťastný, svázaný, plnil spíše očekávání svých rodičů, ale pro sebe chtěl něco jiného. Byl ztracený. A pak dostal šanci vše změnit...

Zatímco si Liam myslel, že dělá správné rozhodnutí, Josie skončila opuštěná, se zlomeným srdcem a nevyřčenou novinkou.

Po deseti letech Liama přinutí velká tragédie vrátit se do rodného města, ke starým přátelům a své lásce. Je rozhodnutý se nepozorovaně přesvědčit, že se jí vede dobře a zase odejít. Nepočítá však s tím, že při návštěvě muzea potká svou malou, věrnou kopii a vše se najednou změní. Má spoustu otázek a chce odpovědi, od Josie.

Josie nyní žije spokojený život. Má vlastní úspěšné květinářství, nádherného, talentovaného syna a přítele, který si ji chce vzít a byl jí oporou v těžkých časech. Dávné city se dají hluboko pohřbít, ale jakmile se znova s Liamem setká, vše pomalu vyplouvá opět na povrch, vzpomínky ožívají. Nic ale není tak jednoduché. Jak se rozhodnout, co je správné?


*****


Forever my girl je krásný, dojemný, romantický příběh o druhé šanci, odpuštění, přátelství a rodině. Je to skutečné, neuspěchané, takový život může opravdu být.

Obě hlavní postavy jsou skvělé charaktery. Dřívější Liam byl jen kluk. Dnes je z něj dospělý muž, který ví, jak se ze svých chyb poučit. Je sladký, trpělivý a hlavně milující. A tím nemyslím jen jeho vztah k Josie. Své nové role se zhostí na výbornou. Líbí se mi, jak dokáže skloubit svou kariéru a nový život v Beaumontu, tak přirozeně. Josie je tak skutečná. Chytrá, rozumná, milující máma, která bojuje se svými pocity, nechce nikoho ranit, ale po návratu Liama do jejího života už nic není jako dřív. Lidé se mění, city zůstávají a někdo si druhou šanci zaslouží.


*****

Původně se mi do čtení až tak nechtělo. Nelákalo mě číst o dalším sebejistým frajerovi, který si uvědomí, jak strašně miluje svou dřívější jedinou přítelkyni a jakoby se nic nestalo, se jí objeví znova v životě a ona mu padne ihned k nohám. Jak by to mohlo být reálné? Jak by mohl čekat, že ona 10 let nežije a jen na něj myslí? Naštěstí tohle  nebyl vůbec ten případ a jsem moc ráda, že jsem knížce dala šanci.

Měla pro mě jednu nevýhodu. Četla se lehce a stále jsem si říkala, ještě jednu kapitolu, až při pohledu na hodiny ve dvě ráno jsem si musela přiznat, že to už dočtu do konce, když zbývá pár kapitol. Příběh mě chytil téměř okamžitě a nedokázala jsem knížku odložit. Po pár kapitolách tu bylo tak moc emocí, měla jsem slzy v očích. Díky psaní z obou pohledů snadno dokážeme obě postavy pochopit a vcítit se do jejich rolí. Milovala jsem způsob, jakým byl Liam do Josie celou dobu zamilovaný. Příběh mě zasáhl opravdu přímo do srdce.

Velmi ráda bych si přečetla i další díly ze série, styl autorky se mi moc líbí.



Hodnocení: 5*
Hodnocení obálky: 4*


Žádné komentáře:

Okomentovat