pondělí 15. února 2016

Pocketful of Sand




Autor: M.Leighton
Série: Standalone


Fan překlad




Anotace:


"Ona je kráskou pro můj popel. A já jsem nadějí pro její žal." - Cole Danzer.

Nevím, co vytváří velký milostný román. Je to ta okamžitá přitažlivost, když chlapec potká dívku? Vášnivé polibky a konec jako z pohádky? Nebo je to tragický život, placený dopředu, pro pár ukradených momentů čisté blaženosti? Bolest a utrpení, to je to, co můžeš nakonec říct, že stálo za to, že si našel chybějící část své duše?
Odpověď zní: Nevím. Nevím, co vytváří velký milostný román. Vím jen, co vytváří můj milostný příběh. Vím jen, že najít Colea v době, když jsem ho našla, kdy jsme Emmy a já utíkaly z noční můry, byla jediná věc, která mě zachránila. Která zachránila nás. Byl víc zlomený, než jsem byla já, ale nějak se nám vzájemně podařilo vzít roztříštěné kousky nás samých a udělali jsme z nich celek. Pokud to je to, co dělá velký milostný příběh, jestli to je to, co dělá epickou romanci, pak moje… naše je tou největší ze všech.






Moje hodnocení


Tak tuhle knížku jsem z větší části probrečela. Hned na začátku přemýšlíte, před čím Eden utíká, představujete si, co hrozného se muselo stát, doufáte, že toho Emmy byla ušetřená. Později už jen doufáte, že to nebylo tak hrozné, jak si představujete ... a bylo, možná dokonce ještě horší,  zvrácenější, než vás mohlo napadnout.

Knížka je plná smutku, zoufalství a naděje, o které zprvu ani nevíte, jestli se dostaví.

Je to příběh dvou/tří zlomených duší, které se možná můžou vyléčit navzájem. Eden, příliš mladá maminka, přesto tak odhodlaná udělat pro své dítě to nejlepší, ochránit ji za každou cenu. Cole, truchlící po své dceři a sžíraný vinnou. A Emmy, moje zkáza, tak sladká holčička.

Je zbytečné k tomu cokoliv víc psát, anotace v tomto případě říká naprosto vše: a great love story.


*****
 
 
Autorka tomuto příběhu vymyslela dvě ukončení. Musím podotknout, že v potaz beru pouze to první, pro mě příběh musí mít happyend, všichni si ho zaslouží, pro mě to bylo skutečné. To druhé bylo prostě divné, až bude napsané pokračování, možná si ho přečtu, ale rozhodně to budu vnímat jako dvě odlišné knížky, co vůbec nepatří k sobě. Pocketful of Sand si chci v sobě uchovat ,jak je nyní.
 
Myslím, že už teď můžu říct, že tento příběh se letos zařadí mezi mé TOP.  Nádherný a tak moc smutný. Dočetla jsem včera a ještě dnes jsem schopná se rozbrečet i jen při pomyšlení na název knížky. Je tak moc výstižný. Potřebovala bych pro tyto knížky nějakou speciální hodnotící kategorii se 6*.
 
 
 
 
Hodnocení: 5*
Hodnocení obálky: 5*

7 komentářů:

  1. Tak ti nevím, stále mám strach to číst a jsem smutná už jen z toho, co jsem si přečetla tady, co až začnu číst knihu? No nevím, nevím..... Ale je to hezky napsané a moc děkuji! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíš si to přečíst, přišla bys jinak o krásnou knížku.

      Vymazat
    2. Časem se k tomu dopracuju, ale víš, jak na tom teď jsem :D :-/ a taky musím první sebrat odvahu :-)

      Vymazat
  2. Ja som si z tej knihy zobrala len to všetko pekné- zamilované - zaláskované. Z dvoch možnosti ukončenia som čítala len ten prvý - so šťastným koncom, takže áno neviem čo sa deje v druhom ukončení. Maximálny počet ***** - isto

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi v mysli zůstane jen to pěkné. Milovala jsem ty jejich hluboké pohledy... myslím, že se ke knížce ještě někdy vrátím, opravdu na mě zapůsobila.

      Vymazat
    2. Já bych právě musela číst i ten druhý konec, i když je útěcha, že bude další díl.

      Vymazat
    3. já jsem četla oba a vzhledem k tomu, že je vydán pouze jeden díl a druhej je v nedohlednu takkonečným zůstává první konec i když kdyby byl i druhej díl bych se pustila i do něho i když mám takové tušení, že bude ještě víc emotivní a plný bolesti než první. Vůbec nechápu jak k takovému konci autorka došla

      Vymazat